2014. november 30., vasárnap

Blog-Mas| Winter TAG

Sziasztok Lányok! :) 
Mint már említettem, csatlakoztam egy karácsonyi blogos projektez, amiben több lány tevékenykedik naponta. A heti téma a téli TAG, csak hogy egy kicsit jobban megismerhessetek :) 





1. Mivel ápolod ilyenkor a kezedet?
Különösebben semmivel, hálistennek' nem szárad ki a bőröm.

2. Forró csoki vagy forralt bor?
Forró csoki :)

3. Mutasd meg egy télies sminked
Ugyanolyan mint a nyári.  Szempillaspirál, szemceruza, ajakápoló. Ha kell, korrektort is használok.

4. Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval, vagy szánkózol/hóembert építesz?
Attól függ, milyen kedvem van. Ha fáradt vagyok inkább csak otthon ülök és pihenek, sőt, mostanában inkább ez jellemző.

5. Kedvenc dolgod a télben?
A hó, meg az egész ünnepi hangulat. A mézeskalács sütés, a ház és a fa feldíszítése... Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én szeretem ha kipirosodik az arcom a hidegtől. Felfrissít :)

6. Mi az a dolog, ami mindig nálad van télen?
Kesztyű, esetleg ajakápoló.

7. Kedvenc karácsonyi film?
Reszkessetek betörők :P

8. Szeretsz síelni/korcsolyázni?
Még sosem síeltem és nem is szeretnék, de korcsolyázni szinte minden évben megyünk :)

9. Hogyan tudtad meg, hogy nem létezik a Télapó/Jézuska? 
Én mindig tudtam hogy nem létezik. Már kiskoromban is (amire emlékszek) mindig felismertem azt az ismerősöm, aki beöltözött a Mikulásnak... De nem szóltam a szüleimnek, mert azt hittem, hogy ők nem tudják hogy nem létezik a Mikulás :)

10. Kedvenc téli illat?
Mézeskalács, vanília és a fenyő illata *.*
Nem tudom mennyire számít illatnak, de én szeretem, amikor kimegyek és olyan hideg a levegő, hogy az teljesen felébreszt és felfrissít :)

11. Kedvenc karácsonyi zene?
All I want for Christmas is you- Megan Nicole cover
Jingle Bells- Tiffany Alvord cover
Train- Shake up Christmas :)


Nos, remélem, hogy tetszett ez a bejegyzés, nézzétek meg a többi csajszi blogját is. Nem fogjátok megbánni ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése