2015. március 7., szombat

Filmajánló | Chappie

Sziasztok! Ismét filmajánlóval érkeztem, viszont most egy olyannal, amit még csak a moziban tudtok megnézni. Volt szerencsém a barátnőmmel megnézni ezt a filmet 4DX-ben és be kell hogy valljam, nagyon fantasztikus volt, és utána még jó ideig a filmen járt az eszem (egészen addig, amíg meg nem jelent Majka, de ez egy másik történet).
Igaz,a film +16-os, de beengedtek anélkül, hogy elkérték volna a személyi igazolványunkat... De az előzetes megnézése előtt nem értettük, hogy miért lehet 16-os, de közben rájöttem. Igen, van benne gyilkolás és egy-két elég véres és durva jelenet, de nem volt vészes (legalábbis az én morbid lelkemnek nem).
Szólnék pár szót a 4DX-es vetítésről is, ha nem gond. Az én véleményem erről az lenne, hogy legalább egyszer mindenkinek ki kell próbálnia. Főleg akciófilmekben érvényesül jól a 4DX, a robbanós, lövöldözős jeleneteket, a szelet nagyon jól át lehet élni. Ugye, ez az egész arról szól, hogy a székek mozognak, a film effektjeinek megfelelően. A fejtámlán van két kis rés, ahonnan levegőt fújnak a lövöldözéseknél, az előttünk lévő ülés hátulján pedig vizet spriccelnek ránk. Nagyon élveztem, igaz, én nem most voltam először ilyen vetítésen, de azt kell hogy mondjam, nem untam még harmadjára sem.

Érdekes ez a film egyébként, ugyanis 2015.március 5-én volt a premierje, amin (tudomásom szerint) Szirmai Gergő is ott volt. Azért ez eléggé meghozta a lelkesedésem, ugyanis már nagyon rég óta meg szerettem volna nézni a filmet, de így már egyre biztosabb voltam abban, hogy nem fogok csalódni. És, nem csalódtam, mivel éppen ezt az ajánlót írom. :D

A film a közeli jövőben játszódik, ahol a rendőrség robotokat használ a bűnözők megtalálására. Chappie is valaha ilyen "rendőrrobot" volt, viszont szerencsétlensége miatt selejtes lett. Ugyanakkor a feltalálója létrehozott egy mesterséges intelligenciát, ami ugyanúgy gondolkozik és érez, mint egy valódi ember. Ő lett Chappie. Chappie úgy kezdi, mint egy kisbaba, meg kell tanítani neki a szavakat, de Chappie nagyon gyorsan tanul.
Mindezt egy elég balhés környezetben kell megtennie, ugyanis egy gengszterbanda tulajdonába kerül. Van persze egy főgonosz is, aki próbálja kiiktatni Chappiet, de ő nem az, akire először gondolunk. Nagyon sok műfaj megjelenik a filmben: Vígjáték, Sci-fi, akció,családi dráma, gengszterfilm. Sok robbanás, lövöldözés és csúnya beszéd. Ezek ellenére a szereplők szerethetőek, főleg Chappie (nem tudom, nekem annyira átjött ez a kisbabás dolog, hogy azta).






Szóval, nekem nagyon tetszett a film, nagyon ajánlom mindenkinek, még a lányoknak is, mivel annak ellenére, hogy robotokról szól, van benne dráma nagyon élvezhető módon. Nagyon aranyos film, nem csak a gyilkolásról és a durvaságokról szól.  Remélem kedvet kaptatok hozzá, és akkor mindenkinek jó mozizást :)
Igen, rászoktam a 16-os filmekre, de egyre inkább ezek kötnek le.
Fiús személyiség, yess :D 
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése