2014. május 9., péntek

Tervek a nyárra | Inspiráció ^^

Sziasztok! Visszatértünk! :) Sajnos a rengeteg tanulás miatt nem tudtunk hozni rendszeresen bejegyzéseket, de igyekszünk ezeket bepótolni. Én már teljesen "nyárlázban" élek és tervezgetem a nyarat. Gondoltam,. megosztok veletek pár dolgot, ha még nincsen ötletetek nyárra. :)

Én szerkesztettem :) Hogy tetszik? :)

1.Rendezd át a szobád!
Told arrébb az ágyadat, forgasd meg, rendezd át a szekrényeidet! Rögtön olyan érzésed lesz, mintha egy új szobád lenne. És nem a megszokott,így nem lesz számodra unalmas :) Persze, ha valakinek nincsen lehetősége ilyenre, akkor még van a tarsolyomban még pár ötlet :)








2.Menj el a barátaiddal szórakozni!
Menjetek strandra, moziba, esetleg vásárolni a barátnőkkel :) Ezekkel a programokkal még szorosabb lehet a barátságotok :)






3.Tervezz mozidélutánt/estét/napot!
Hívd meg a barátaidat egy jó kis filmnézős napra, nézzetek horrot( ha szeretitek), vígjátékot, animációs filmet! Ezekkel is szorosabb lehet a barátságotok.




4.Pizsiparty!!
Szervezz ottalvós bulit, de ne spórolj ám a meghívókkal! Hívj meg minnél több embert, amennyi csak befér a szobádba! Hidd el, garantált a szórakozás :) Itt szintén nézhettek filmeket.(én épp horrorfilmek megnézését szervezgetem ^^)




5.Olvasd el a kötelezőt!
Oké,oké...rendben, hogy ez nyári szünet, amikor nincs suli, de amikor unatkozol, ne a facebookot frissítsd percenként, hanem töltsd az időt hasznos tevékenységekkel!






6.Rajzolj , írj naplót!
Én a nyarakra általában nyitok egy füzetet az unatkozó rajzoknak, néha születnek egész különlegesek :) Esetleg írj naplót. Hisz van időd, mint a tenger.





7.Menj táborokba!
Legyen ez akár sporttábor, nyelvtábor, vagy bármilyen más. Ilyen helyeken könnyen szerezhetsz barátokat :)





8.Főzőcskézzetek!
Tanulj meg különleges ételeket elkészíteni! Remek szórakozás, és közben lehet hogy megtanulsz főzni :)





9.Legyél egész nap pizsamában és pihenj!
Ezt én is tervezgetem, hogy egész nap nem csinálok semmit, még csak fel sem öltözök, csak kiterülök az ágyon és élvezem, hogy nem kell semmit csinálnom. Mindenki megérdemel egy ilyen napot az évben. De azért ezt se vigyük túlzásba. :)




10.Fesd ki a körmeidet mindenféle színes lakkokkal :)
Minden körmöd legyen különböző színű. Persze ha nincs annyi körömlakkod, akkor két színnel is dolgozhatsz.Egyszer ez, egyszer az :)




10+1. Iratkozz fel a blogunkra és lesd a bejegyzéseket egész nyáron! :)


1 megjegyzés: