2014. június 15., vasárnap

Holdpont, és tanácsok

Igazából nem tudom miért kezdek neki ennek a bejegyzésnek, a végén meglátjuk van-e értelme egyáltalán.

Szóval ma tettem egy jó nagy kört a városban, görkorcsolyával. Vannak akik szerint a görkorcsolyázást csak hobbiként lehet felfogni, hisz nem eddz olyan nagyon. De ma megtanultam, hogy heggyel felfelé menve igenis ér valamit.
Bejártam a Budai Várnegyed felét, de előtte valahogy fel is jutottam. Egy idő után már csak kapálóztam és behunytam a szemem -tényleg csak pár másodpercre, nehogy neki menjek egy villanyoszlopnak-, mondogattam, hogy már majdnem ott vagyok. Rendben, talán rá is játszottam valamennyit, a lényeg, hogy bármi is legyen az, gondolj ara, hogy bármikor elérheted, lehet, hogy csak egy karnyújtásnyira vagy tőle, lehet, hogy egy egész hegy választ el a céltól, téged ne érdekeljen, menj azután amit szeretsz és azután amit el akarsz érni.
1. Dolgozz meg érte, keményen. Ha festő szeretnél lenni gyakorolj és fejleszd magad. Legyél jobb, a nagyon jónál, elégedj meg azzal aki vagy, de törekedj azzá aki akarsz lenni.
Never give up💪
2. Csináld meg amire vágysz, mielőtt túl késő lesz.
3. Bármi lehetséges.
4. Soha ne add fel, azt amire vágysz. A legrosszabb napodon is tűrj, próbálj, és mutasd meg, hogy képes vagy rá. Ha már úgy érzed nagyon a végén vagy,
5. gondolkozz el azon, miért mentél el odáig ahol vagy. Lépj túl egy határon. Megállhatsz, szünetet tarthatsz, eleshetsz, elbukhatsz, de feladni sosem szabad.
6. Ne nézz vissza a múltba, hisz a másik irányba tartasz.
7. Ne ragadj le egy helyben, ott ahol nem szeretsz lenni, haladj tovább, hisz nem vagy fa.
8. Ne ragadj le egy embernél aki nem figyel rád, hisz ha körülnézel észreveszed azokat, akik figyelnek rád.
Butterfly | via Tumblr9. Ne légy műanyagból. Ne játszd meg a hülyét valaki kedvéért. Ha úgy nem értékel, amilyen vagy, nem érdemel meg.
10. Lányok! Legyetek olyanok, mint a pillangók. Gyönyörűek, de nehezen elkaphatóak.

A görkorcsolyázásról indultam, élettanácsokig jutottam. A görkorcsolyázástól indultam, de végül ott kötöttem ki ahol akartam.
Hirtelen felindulásból írtam ezt a rövid kis szöveget, ugyanis egyik barátnőmmel történt valami. Tornász volt, és nagyon ügyes. Most viszont valószínűleg az egésszel fel kell hagynia. Egy apró dolog miatt. És engem ez nagyon frusztrál.

Igazából néhány idézetet egy képről szedtem, de mindegyiket alapos válogatás után tettem be.
--§--
Remélem a depressziós hangulatommal senkinek a kedvét sem sikerült megölnöm, hisz NYÁR van. Ilyenkor egy csomó dolgot véghez lehet vinni. Rajta!

Következő bejegyzésem egy júniusi frissítőről fog szólni, amit már nem ebben a hónapban kaptok meg. Viszont a szerkesztőfelvétel után pár kedves lánnyal is bővülni fogunk, szóval lesz itt minden :)
Remélem minden nyolcadikosnak és tizenkettedikesnek, netán hat- vagy negyedik osztályosnak (brühühü) sikerült könnyes (vagy könnyetlen) búcsút vennie az iskolától, minden érettségizőnek gratulálok (így utólag is :D), a ballagóknak pedig boldog gólyáskodást! Ne feledjétek, talán most itt a vége, fuss el véle de szeptemberben valami új kezdődik!

Hatalmas ölelés jár mindenkinek, az érzelmekkel teli Natitól!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése