2014. október 22., szerda

Segítség-áradat | Fiúk és barátnők

Sziasztok csajok! Igen, tudjuk, jó rég volt már bejegyzés, amiért bocsánatot is kérünk. Csak a szokásos dolgok vannak: suli, tanulás, tanulás, tanulás,és a változatosság kedvéért tanulás. ( Most enyhén strébernek tűnhettem)
Mivel igen sokáig nagyon elfoglaltak voltunk, nem is volt időnk foglalkozni az e-mailekkel, és felgyülemlett pár... Ezeket most egy bejegyzésben szeretnénk megválaszolni. :)





"Sziasztok.
Szeretném a segítségeteket kérni 2 dologban.
Az egyik a barátnőmről lenne szó..
"T" a volt legjobb baratnőmmel szünet utolsó hetében rám irt hogy ki mellett ülök mert ha más mellett akkor keres magának helyet. És én mondtam hogy nem kell mert hogy mellettem fogok ülni. Erre hétfőn meg mellettem ült de azért vannak más barátaim is és ott meg volt a klikkesedés ("Ti", "Sz", "D" meg én) és "Ti" állandóan nyafogott hogy a "T"-t kikene túrni onnnan. És nekem mondták de én mondtam hogy neki mondják ne nekem. Másnap kedden jön "T" és mellettem nincsen hely. Ami a legrosszabb nem álltam ki mellette. Erre én meg csak most jöttem rá.
Nem tudom mi tévő legyek mert azóta bocsánatot kértek és mondta hogy már nem lehetünk legjobb barátnők hanem maradjon csak meg az osztálytárs viszony.


A másik gondom pedig a fiúk lennének.
Középiskolás vagyok 10. osztályos. Mindenki boldog az osztályban kivéve "Ti"-t "Sz"-t és engem. De ami a lényeg, hogy a barátnőim többsége beszélget fiúkkal míg én egyáltalán nem. Mindig epekedve várom, hogy egy kedves fiú majd bejelöl facen és majd kialakul közöttünk az úgymond kezdetleges baráti kapcsolat. De sose... mivel Nem beszélek fiúkkal. A külsőmre is adok és a belsőmre pedig figyelek.
Mit tegyek?
Kérlek segítsetek!
Előre is köszönöm
B.J."



Nos, először is, nagyon sajnáljuk, hogy nem tudtunk korábban válaszolni, nem tudom, most hogy vagytok a barátnőddel. Nem teljesen értem, hogy mi is ez az egész, csak dereng valami. Nos, ha jóra gondolok, akkor azért nem vagytok jóban, mert nem tudott mellédülni? Na ezt most nem igazán értem. Szerintem ha erős a barátságotok, akkor már rég, vagy hamarosan megoldjátok :). Csak legyél megértő, olyan amilyen szoktál, és add magadat. A barátnőd így szeret, nem? :)



Mint már az előbb is írtam, add mindig önmagadat, ne játszd meg magad a fiúk előtt se. Ne félj a közelükben lenni, elvégre nem harapnak ;). Bátran menj oda fiúkhoz, beszélj hangosan, érthetően! Nem kell félned semmitől: valamelyik fiúnak biztos tetszel majd :)










"Sziasztok:) remelem nem baj h ekezet nelkul irok, csak telorol vagyok:/
Szoval jott egy fiu az osztalyba. Helyes is meg aranyos is. Azt hiszem 
kezdek iranta erezni valamit. Voltam mar szerelmes, eltudnam donteni hogy 
bele vagyok-e .
Tobbszor is elkaptam a pillantasat, olyankor masodpercekig nezunk egymas 
szemebe, ora kozben neha eszreveszem hogy engem nez. Neha csak ugy egymasra 
nezunk es elmosolyodunk, a semmin. Egyszer le is rajzolt. Meg mikor a 
baratnoim megkerdeztek tole, hogy ki a legszimpatikusabb neki az osztalyban 
sokaig engem nezett, aztan azt mondta h meg senki.
Szoval az lehetseges hogy tetszem neki? Nem vagyok ilyen teren bizonytalan, 
mert nagyon sok fiunak tetszem (ne gondoljatok h egoista vagyok vagy 
ilyesmk). Egy masik fiunal ennel ,ar siman levagom h bejovok neki. De nala 
maskepp van... felek hogy esetleg nem tetszem neki, meg ilyesmi.
Most mi van velem? Tudtok valamk tamacsot adni, hogy ilyenkor mit kell 
csinalni?
Ha lehet nevtelen maradnek.
A segisteget elore is koszi:)"





Huh, hát elsőre nekem az jön le, hogy tetszel neki, de minden a fiútól függ :) . Én csak azt tudom ajánlani, hogy kezdj el vele barátkozni, ne félj tőle, és mint feljebb is írtam, csak bátran, hangosan, érthetően beszélj. Add önmagadat, és aztán minden magától fog jönni. Ne félj, szerintem ő sem harap :) Remélem hogy tudtam segíteni legalább egy kicsit is a megkésett válaszommal. :)







Nos, ennyi is lett volna, ha esetleg bármi gondotok lenne, (hívjátok az 55-555-55- ös számot) írjatok egy e-mailt, szívesen válaszolunk mindegyikre, valamint írjátok meg milyen bejegyzéseket szeretnétek a szünetben! Reméljük tetszett a bejegyzés! és mégegyszer bocsi a megkésett válaszokért! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése