2015. január 17., szombat

Hogyan kapcsolódj ki?

Sziasztok! Úgy gondoltam, hogy a tanulás mellet igen sokszor ki is kell kapcsolódnunk, így hoztam pár ötletet, hogy mit csinálj egy-egy tanulás közbeni szünetben. Most, hogy végre megvolt a felvételi(borzalmasan sikerült), lett egy kis szabadidőm, szóval összeszedtem nektek pár dolgot :)


Nézz YouTube videókat!
Rengeteg videó van fennt a youtubon, érdeklődésed szerint böngéssz. Itt van pár csatorna, amelyeket én ajánlok, és szeretek.

Vicces, szórakoztató:
Videómánia/ Dancsó Péter
- híres videós, eredetileg magyar filmeket kritizál, de előfordul, hogy külföldi filmeket is viccesen elemez. Ezekkel a "szakszerűen" (szaxerűen :D) videókkal vált híressé.

Green dog
Igen, zöld kutya. Számítógépes játékokkal játszik, és a videói szörnyen viccesek. Rosszabb napokon ajánlott. Van egy videója, amin mindig rengeteget nevetek, habár ezeket inkább "fiúsabb" lányoknak ajánlanám.


 JustVidman
Vicces animációk, vicces alábeszélés. Én rengeteget szoktam rajtuk nevetni.


GoodLike
Vlogos, de játszik játékokkal is. Szerintem a régebbi videói szórakoztatóbbak, habár megint kezd visszatérni. :)

Metalexovics
Avagy Elég Bajaz.

Attila The Bookaholic
Attila könyvekről mondja el a véleményét, de csinál kihívásokat és TAG-eket is, amik viccesek (?).

Beauty, Szépségápolás:
|Magyar nyelvű|

EhsstySmink
Nagyon jó sminkes, szinte mindig energikus és mindig tud valami újat és hasznosat mondani. Lányos lányoknak nagyon ajánlom :)

FollowAnna
Mindig energikus, hiperaktív, a videói viccesek, pörgősek.

Gabifriuzái
Praktikus dolgok.. Mindenhol!

Móni szépségvilága
Őszinteség, jó témák, kedves lány. Mindenképp nézz be ;) (Nagyon tetszik az intrója *.*)


|Angol nyelvű|

Stilababe09
Ruhaösszeállítások, DIY-ok, jelmezötletek, MINDEN. Nyelvtanulásra és inspirálódásra tökéletes :)

Bethany Mota
Szintén sikeres, energikus, barátságos jellem, hasznos ötletei vannak.

Bebexo
Ha fonásokat és frizurákat szeretnél tanulni, ezen a csatornán a helyed. Egyszer kipróbáltam egy fonást, anyukám pedig nem győzött dícsérni, milyen ügyes vagyok(én ügyes...jó vicc)... Aha, videóból könnyű :)

Madeyewlook
Halloweenre, farsangra, ha ki szeretnéd festeni magad... Akkor itt rengeteg ötletet találsz, amik kreatívak, szépek, és.... Egyszerűen ez a lány olyan tehetséges ebben, hogy az... hihetetlen! :D


Olvass blogokat!
Rengeteg blogot találsz bloggeren, de megkönnyítem nektek egy kicsit a keresést.
Ha oldalra pillantasz (a modulsávba) találhatsz pár blogot, amiket ajánlok. Tényleg, érdemes őket elolvasni :)

Nézz sorozatokat, filmeket!
Ha angolul nézed őket, magyar felirattal, még a nyelvet is tanulod, a tudatodon kívül. Nem kell semmit tenned, csak hogy leülsz a gép/TV elé, elhelyezel magad mellé egy kis nasit, és hajrá! ;)
Itt van egy oldal, ahol ingyenesen megnézhetsz filmeket, kategóriák szerint nézhetsz romantikusat, vígjátékot, horrort, akciót, bármit :)

Mozicsillag

(Egyik barátnőmmel szilveszterkor megnéztük az "Apa ég!" című filmet, hát az valami brutálisan fárasztó volt. De rengeteget nevettünk rajta, szóval egy kis feszültség levezetésére tökéletes. Azt hiszem +16-os volt, de psszt ;))

Nos, ennyire tellett most, nem is akartam már több embert reklámozni (nem, nem ez volt a cél), csak egyszerűen ők tényleg jók. És ezzel nektek szeretnék segíteni, hiszen nekem mindig jobb kedvem lesz ezektől a dolgoktól/emberektől. Remélem tetszett, hamarosan ismét találkozunk. További szép napot/estét/éjszakát/reggelt/kecskét/emberméretű szalmazsákot :)
Hol a DISZLÁJK???

1 megjegyzés:

  1. Dancso és JustVidman.
    Perfect.
    *hatalmas smiley amit éppen nem enged a billentyűzetem beirni*
    (nem mindog szeret)
    (mármint a billentyűzet)
    (egy pár perce az eloiteletes bejegyzéshez akartam írni)
    (amit nem engedett mert mindig eltűnt)
    +hogy őszinte legyek nem tudom miért használok zarojeleket. Az első meg max (ha nagyon toleráns lennék) jól nézne ki.
    ~K
    (aki sajnálja azt a sok értelmetlen kommentet amit a max elmúlt feloraban sikerült osszehoznia)
    Ja és a blogolvasast igencsak támogatom ;)

    VálaszTörlés