2014. március 10., hétfő

Hogyan dobd fel a szobád? DIY

Sziasztok! Már sokat gondolkodtam azon, hogy mit kellene írnom, de chatben kértetek szobadíszítős ötleteket. És én most hoztam. Egyébként a youtube-on találhattok rengeteg olyan videót, amik ötleteket adnak a saját kezi díszítéshet. Én kerestem párat, és be is mutatom nektek. A legtöbb ilyen videó angolul van, de a képből lehet látni hogy mit kell csinálnunk.


Rengeteg találat van, és kiválasztom a számomra legszimpatikusabb videót. És megnézem. Itt a videó:

Nem hiszem hogy mindenkinek ilyen dolgai vannak otthon, ami ezekhez kell, de keresgéljünk tovább. Ihletet mindenképpen ad.
Én a múltkor keresgéltem ilyen videók között, és találtam egyet, ami nagyon tetszett. Sajnos most nem találtam meg, de leírom a lényegét. Szóval annyi a lényege, hogy ugye néhány lakásban csövek futnak végig a falon. Hogy ezeket a csöveket eltakarjuk, veszünk egy szép függönyt. A függönyt valamivel fel kell kötni vagy varrni vagy mit tudom én, valahogy feltenni oda, és a függöny alá szögeket ütögetni a falba.
Azokra a szögekre karácsonyi égőget ragasztunk, akasztunk, rögzítünk és ráengedjük a függönyt. És kész is. Nekem nagyon tetszik, habár elég veszéles, ugyanis az égő ha hozzáér a függönyhöz, egy nagyobb tüzet okozhat, szóval ha valaki kipróbálja, csak óvatosan!
Na, de még rengeteg videót hoztam nektek, lássuk is!

Szerintem ezek sem rosszak, csak ugye, mint minden DIY dologhoz, alapanyagok kellenek. De szépen mutatnak a szobában, remekül feldobhatja azt.


Az elejébe tekerjetek bele, ha csak a DIY dolgokat szeretnétek nézni :) A beszéddel együtt nagyon hosszú lenne :D


Nekem ezek nagyon tetszenek, olyan letisztultak!


Nekem ez is tetszik, nem csak Valentin- napra jó :)

Olyan videókat nem keresgéltem, amiket én is el tudok mondani, szóval most írásbeli ötleteket kaphattok :D

"Emlékfal"
Nos, ez csak annyiból áll, hogy egy szép színű....cérnára (?) Fényképeket raktok csipeszekkel. És voilá, kész is az emlékfal.


"Virág a hóban"
Nekem ez az egyik személyes kedvencem. Egy szép, átlátszó vázába kis fehér köveket raktok, egész apróakat.Ez hó hatást kölcsönöz. Beleraktok egy szép művirágot, és tádámm nagyon kellemes lesz tőle a hangulat :)

Aki esetleg szeretne még látni ilyen bejegyzéseket, az iratkozzon fel, kommenteljen, pipáljon, szóval bármit, amit itt lehetséges az oldalon. Remélem tetszett, nézzetek be legközelebb is! :)


2 megjegyzés:

  1. Jónak jók, csak az a baj, hogy ezekhez milliomosnak kell lenni. Vagy legalábbis gazdagnak. :/

    VálaszTörlés
  2. Hát sajnos igen, az ilyen szép dolgokhoz kell pénz- nem is kevés- de legközelebb valamilyen újrahasznosított dekorációkat hozok :)

    VálaszTörlés