2014. március 15., szombat

Segítség!!!#3

Sziasztok! Most ismét egy segítségkérő e-mailra szeretnénk válaszolni, ezúttal ketten is.

"2 hónapja bejelölt egy fiú a facebook-on és nagyon jót szoktunk beszélgetni. Szokott bókolni, aranyos meg minden és azt hiszem tetszik. Csak nem tudom hogy Ő mit érezhet. "

Adel:
Nos, szerintem derítsd ki hol lakik, és esetleg még tudj meg többet róla! Ha úgy érzed készen állsz, és eléggé ismered őt , kérd meg hogy skypon beszélgessetek kamerával. Hidd el, ha hallod a hangját, látod, akkor a testbeszédéből kifejtheted, hogy mit érez irántad. Ha megbízol benne, és mindketten szeretnétek találkozni, akkor találkozzatok, szervezzétek meg. 
Viszont arra figyelj, hogy az interneten vannak pedofilok, és találkozás előtt mindenféleképpen skypoljatok! 


Rosewolf:
Csak azt tudom tanácsolni, amit Adel. Ismerjétek meg egy kicsit jobban egymást, utána meg irány a skype! Ott kiderítheted, hogy mit érez irántad, és azt is, hogy te pontosan mit érzel iránta. Én - személy szerint - sose voltam híve a facebookos kapcsolatoknak, meg az ilyen cuccoknak, szóval ebben a témában nem vagyok annyira járatos. De igen, mielőtt találkoztok, kicsit "FBI-kodj". Kicsit paranoiásnak nézhetsz, de én mindenképpen utánanyomoznék, hogy ő van-e a képen, vagy sem, meg ilyen cuccosok (amen Catfish show!). Aztán hajrá, sok szerencsét! :)

1 megjegyzés:

  1. Nem én kértem segítséget, de egyet értek! És egy valaki bejelölte feleslegesnek ezt a választ. ANnak üzenem: Van akinek ez egy egész életet jelent, talán megtalálja a szerelmét. Szerontem ez nem felesleges!

    VálaszTörlés