2014. március 28., péntek

Segítség!!! #4

Sziasztok! Ismét egy e-mail válasszal jöttünk :)

"Sziasztok! Van egy fiú, aki kicsivel idősebb nálam, de a nevét sem tudom, 
mert a múltkor az utcán rámmosolygott, és nagyon megtetszett! Aztán ma is 
láttam és akkor is figyelt. Szerintetek tetszek neki? Lépjek én???"



Kedves ...!

Nos, én csak annyit tudok mondani, hogy várjad meg, míg ő fog lépni. De ha nagyon nem tudsz várni, akkor szerintem nem lesz baj, ha te köszönsz neki először. Én (ha a helyedben lennék) biztos minden nap arra járnék, mondjuk én azért először nagyon félénk vagyok, szóval ha olyasmi félénk vagy, mint én, akkor csak azt tudom tanácsolni, hogy ne félj! Mi a legrosszabb, ami megtörténhet, ha köszönsz neki? Nem köszön vissza? Akkor tanúságot tesz arról, milyen udvariatlan. És lehetséges, hogy tetszel neki. Álljatok le beszélgetni, stb. És ha esetleg a korkülönbség miatt aggódsz, akkor ne is folytasd; én is jártam már fiatalabb fiúval, semmi se lesz, ha idősebb fiúval "kezdesz ki".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése