2014. március 31., hétfő

Egy kis tavasz, Natitól is

Sziasztok! Élek ám, élek J És egy lyányos bejegyzéssel jöttem. Amolyan tavaszi mini-haul. Lányok, figyelem!

Bár iskolába nem igen megengedett, valljuk be, egy kis átlátszó körömlakkot már mindenki hordott.
Még decemberben láttam meg, és azonnal el is költöttem a heti zsebpénzemet erre a körömlakkra. Átlátszó, de világít a sötétben. Én olyan 3-4 réteggel szoktam hordani, de már kettőnél világít. Mivel fogalmam sincs hova tettem, ezért a netről szereztem egy képet.

  
 Évszak: független
Ár: Olyan 600-800ft között van
Hol vettem: Rossmann

Nos, erről sem tudok képet mutatni. Egy mályva színű harisnya lenne, és beleszerettem a szinébe. Kár, hogy 4 óra múlva elszakadt. Körülbelül olyan színű, mint a képen az anyag. 

Évszak: kicsit pasztell beütésű, szóval tavasz
Ár: ?
Hol vettem: Jó kérdés… Talán Calzedonia

Az első dolog amit tudni kell erről a dologról, az, hogy meglátszik. Majdnem két hétig kellett ökölbe szorított kézzel járkálnom és megsültem a pulóverben, ugyanis elfogyott az a büdös aceton. Szóval jól nézzetek körül a lakásban, és el ne kezdjétek valamiféle körömlakklemosó nélkül. Nekem a kék színű van meg, ami olyasmi mint a csillámpor, de a fehér állítólag gyöngyből áll. A frissen kent, átlátszó vagy fehér körmötöket mártsátok bele a kis dobozkába. Ha tartósra szeretnétek, kenjétek át még egy réteg normális lakkal. Ja, és még valami: ragad, de nagyon!! 

Évszak: Tél, ez színtől is függ, de inkább független.
Ár: Én akciósan 290 - ért vettem, de normál áron olyan 600 ft körül lehet
Hol vettem: Rossmann

Bár még nincs ilyen sálam, rajta vagyok az ügyön. Imádom a virágmintás dolgokat, de meg kell hagyni nem olcsóak. A stradivarius-ban 3595 ft-ért veheti meg a kedves érdeklődő. Én még gyűjtök egy kicsit.

Évszak: Tavasz(?), hidegebb napjaira, de vannak ezek a lenge sálak is.
Ár: 3000-5000(!) ft

Hol lehet venni: Én a Stradivarius-ban néztem, de szerintem minden harmadik ruhaboltban van hasonló. 

Hopp, még egy sál. Viszont plusz költségek nélkül is beszerezhetünk egy ilyet. Egyszerű, fehér és ízléses :) 
Évszak: Szerintem bármelyik hónaphoz remekül passzol, bár a tél esedékes
Ár: 2995ft
Hol lehet venni: Stradivarius

Ha már tavasz, akkor még egy - utolsó - körömlakkot is mutatnék. Terveim szerint húsvétig beszerzem. Nem mintha követném a divatot, nálam idén a pasztell lesz a 'menő'. 

Évszak: Tavasz
Ár: 599 ft (:p)
Hol lehet venni: Rossmann


Végül, de nem utolsó sorban egy könyvet hoztam. Mondanám, hogy a gyönyörű borító fogott meg, de  - szégyen szemre, vagy sem - nem. Az egyik fórumban találtam rá, és a leírás elragadott. Amint elkezdtem olvasni, úgy kellett kirángatni a kezemből vacsoránál, és másnapra - na, jó, harmadnapra, csak mert tanulnom kellett - már kiolvasva hevert a polcomon. Néhány helyen kiszámítható volt a cselekedett, de ezeket még inkább megdöbbentő dolog követte. Osztálytársaim sorra kérték el és mostanra együtt szidjuk a szereplőket (aki kiolvassa/kiolvasta a kettest is, megérti). Kiera Cass fantasztikusan fogalmaz, és irtó jó fordulatokkal fokozza a hangulatot. Inkább a kettesben, de itt is átéreztem a helyzetet, néhány jelenetnél szabályosan remegtem, vagy vigyorogtam. És bár az írónő idegtépően húzza a szálakat, én első látásra beleszerettem a könyvbe! És most itt nem szeretnék regényt írogatni, nézzetek utána, ha gondoljátok. Csupán pár szó, a könyv második részéről; Az Elitről. Míg az elsőben America szokta a sok-sok - úgymond - felhajtást, a másodikban Cass kisasszony könyörtelenül bánik vele, s más szereplőkkel is. Érződik a feszültség, fokozódnak az izgalmak, és az események. Én pedig még mindig imádom. Csak ne kéne annyit várni a harmadikra!  

Részlet az érdeklődőknek (fülszöveg)Harmincöt lány. Egy korona. Egy lehetőség, ami az életben csak egyszer adódik. A Párválasztóban részt vevő harmincöt lány számára ez életük legnagyobb esélye. Egy lehetőség arra, hogy kiszabaduljanak abból az életből, amibe beleszülettek. Hogy belépjenek egy világba, amiben csillogó ruhákat és felbecsülhetetlen értékű ékszereket hordanak. Hogy palotában lakjanak és a csodás Maxon herceg szívéért vetekedjenek egymással. America Singer számára azonban kész rémálom Kiválasztottnak lenni. Azt jelenti ugyanis, hogy hátat kell fordítania titkos szerelmesének, Aspennek, aki egy alsóbbrendű kasztba tartozik. El kell hagynia az otthonát, hogy beszálljon az ádáz közdelembe egy koronáért, amire nem is vágyik. Egy palotában kell élnie, amit a lázadók erőszakos támadásai fenyegetnek állandóan. Aztán America megismeri Maxon herceget. Lassan megkérdőjelezi addigi terveit, és rádöbben arra, hogy az élet, amiről mindig is álmodott, talán köszönő viszonyban sincs a jövővel, amit korábban még csak el sem képzelt volna.

Évszak: Azonnal vedd meg. :D
Ár: változó, de átlag 2995 ft.
Hol lehet megvenni: Természetesen könyves boltban. Én az Ulpius könyvesházból szereztem be. 

Nos, ennyi lettem volna mára. Ezen dolgok szinte mindegyikét - a könyvet természetesen nem - lehet pótolni, egyszerűen és kreatívan. Hátha valaki kedvet kapott valamelyikhez. :)
Look into my eyes

It’s where my demons hide

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése