2014. április 4., péntek

Egészséges életmód

Sziasztok! Ma egy igen különleges bejegyzéssel jöttem. A téma pedig, a mozgás. A tegnapi tesiórán aerobicoztunk és nagyon beleszerettem! Végre megtaláltam a hozzám illő sportot. Zenére lépkedtünk fel egy kis emelvényre. Én tesiórán még SOHA nem éreztem magam ilyen jól. Ezek táncos lépések voltak- és mivel én szeretek táncolni, (csak nem tudok)- nagyon tetszett. Ezt a jó tesiórát Rosewolf is átélhette ( osztálytársak vagyunk) és elmondása alapján neki is tetszett. El is határoztuk, hogy nyáron keresünk valami edzőtermet és majd megyünk sportolni. Gondolom kicsit drága lehet egy ilyen bérlet, de szerintem megéri, mert irtó jól átmozgat.
Már a tesióra végén éreztem hogy izomlázam lesz- és persze így is lett. Én nem vagyok valami sportos lány, kissebb koromban gyorsan futkároztam, meg minden, de ezek az idők elmúltak. Viszont ez kifejezetten tetszett. Szeritem ez egy lányos mozgás, mivel táncos. Képzelhetitek, a fiúk mennyire nem vették komolyan. Aztán, mikor mi leizzadva, kifáradtan estünk be a terembe, hogy néztek ránk. Azt mondták, ettől nem lehet kifáradni. Aha. Persze. Hát, ahogy ők ültek az emelvényen, úgy biztos nem.
Szerintem mindenkinek jót tesz a mozgás. Ne csak a gép előtt üljetek, hanem menjetek el futni, vagy ha rossz idő van, tornázzatok!Egy ember ne úgy fogyjon le, hogy nem eszik napokon keresztül.Mozgással sokkal többert és jobb módon lehet lefogyni.

Nos, ennyi lett volna, remélem inspiráltam pár embert a mozgásra!
És lenne egy bejelentenialóm! A blog neve meg lesz változtatva egy félreértés miatt, szóval ne lepődjetek meg, ha nem ugyanaz a név. Új név: You need learning

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése