2015. július 29., szerda

Back To School 2015. - Mit vegyek év elején?

Sziasztok!
 Igen, egyre közeledik a szeptember, minden jónak az elrontója... Na de ne szomorkodjunk, ugyanis meg kell vennünk a suliba szükséges dolgokat. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én imádom az ilyen bevásárlásokat! Na de nézzük is, miket ajánlott venni sulikezdésre (persze ez iskolától, osztálytól és a tavalyi dolgoktól függnek).

1. Tolltartó
A legfontosabb dolog, azt hiszem. De mit érdemes a tolltartóba rakni? Ha még általános iskolás vagy, mindenképp tegyél be tollakat, színes ceruzákat, radírt, hibajavítót, kiemelőfilceket, faragót... Középiskolára már elhanyagolhatók ezeknek a többsége, de a legfontosabb az, hogy mindig legyen nálunk pár toll, egy rotring, és egy radír. Én szeretem a kihúzófilceket is használni (igaz, csak törin), szóval én azt is ajánlom. Hogy milyen legyen a tolltartó? Mindenképpen olyan, ami neked tetszik, számodra megfelelő méretű, és én azt ajánlom, hogy ne átlátszót vegyél, hogy ne lehessen látni az esetleges rumlit. Én a hengeres tolltartókat szeretem, csak olyat használok már évek óta (és most először tartom meg egy év után is, mert igen, kivételesen jót választottam)



2. Táska
Gondolom nem is kell magyarázni, hiszen miben visszük el a könyveket? Volt régebben egy cikk, hogy milyen táskát érdemes hordani suliba, amit IDE kattintva megtaláltok. Nekem eddig még nem sikerült olyan táskát találnom, ami egy évnél tovább bírta volna, mert vagy tönkrement, vagy egyszerűen csak annyira megváltozott a stílusom, hogy inkább egy újat vettem év elején. Ebben az évben próbálok egy olyat találni, ami több évig kitart. Olyat keressetek, ami több tárolóegységgel rendelkezik, egy kicsi, ahová a neszesszereteket (KLIKK) tehetitek, egy olyan, ahová az ebédet (ha kell), és egy, ahová a tancuccokat. Legalábbis én mindig így keresem a táskákat.



3. Füzetek 
Stílustól és iskolától függ, milyet lehet használni, de az én ajánlatom az, hogy ha már ismeritek a tanárokat, és tudjátok, melyik füzetbe mennyit szoktatok írni, úgy válasszatok füzetet. Ha tudjátok, hogy a magyartanárotok keveset írat a füzetbe, akkor elég egy vékonyka füzet is, de ha tudjátok, hogy töriből mindig leszakad a kezetek óra végére, válasszatok egy vastag darabot. Ha szeretitek saját kezűleg kidíszíteni a füzetetek, akkor egy egyszerűt vegyetek, amire könnyen lehet rajzolni, festeni, vagy amit akartok csinálni vele. Én idén olyan címkéket vettem, amik le vannak fújva táblafestékkel, ezáltal lehet rá írni krétával. Nem tudom, nekem ez az ötlet nagyon tetszik, ha ti is szeretnétek ilyen címkét venni, a hobbiboltokban biztos találtok :)



4. Elfogyott/ elhasználódott dolgok
Igen, azt hiszem a ruhák vásárlása is hozzátartozik az ilyen back to school bevásárlásokhoz. Én szeretek ilyenkor egy-két farmert vásárolni, pár pólót és pulcsit. Egyszerűen csak jó érzéssel tölt el, ha már tudom, mik lesznek rajtam az első héten. ( Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én sokkal jobban inspirálódok ilyenkor, ha új ruhák vannak rajtam. Amolyan új év- új ruhák, új hozzáállás és rengeteg pozitív energia.) Ilyenkor úgymond "betárazunk" őszre, habár még nagyon jól tudjuk, hogy szükségünk lesz olyan melegebb ruhákra, amiket még nem árulnak a nyár végén. És most jutott eszembe, hogy a hidegebb idők beköszöntéig be kell szereznem egy bőrdzsekit...



5. Inspiráció
Igaz, ez nem tartozik a megvehető kategóriába, legalábbis nem teljesen. Én azt terveztem el, hogy összegyűjtök pár képet, majd előhivatom őket, és egy szép kis keretben kirakom őket a falamra. Igaz, ezt már tavaly is elterveztem, de akkor még túl friss volt a falam és inkább úgy gondoltam, majd jövőre, azaz idén. Itt van pár inspiráló kép, amik nektek is jól jöhetnek ( a legtöbb angolul van, mert egyszerűen mostanában rászoktam, hogy angolul gondolkodom, és olvasok, de magyarul is megmutatom őket)

Ez a kép akkor jó, ha önbizalomhiányos vagy, és ezért kicsit félsz a sulitól. 


Ugyanaz, magyarul.







Nos, nem tudom mit lehetett volna még írni ebbe a bejegyzésbe, remélem azért tetszett, és hasznos volt. Nyugodtan írjatok ötleteket, próbálunk minnél többet megírni. :)










3 megjegyzés:

  1. szia:) a ruhavásárlás nem felettébb fontos mert akinek egyenruha van az meg milyen:D (nekem egyenruhám van)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) erre nem is gondoltam, én még sosem voltam olyan iskolában ahol egyenruha kellett... Magyarországon van ilyen egyáltalán? :D

      Törlés
  2. Kedvem támadt kommentet írni. Megint.
    Mondjuk jobban járnék a blogom új fejezetének megírásával, de ez valahogy jobban leköt.
    Das ist dicséret.
    Amúgy nem tudok németül, csak tetszik a "das ist" kifejezés.
    Szóóóóóval.
    1. Már harmadik éve ugyanaz (vagy négy?) tolltartóm lesz, minél régebb óta megvan, azt hiszem, annál jobban imádom.:D Hmmm. Szóval mi van benne. Igazából, szó szerint értve, minden. Hajgumik, hajcsatok, papírfecnik, pendrive, ragasztó, olló, tollak, ceruzák, szén. Az már érdekesebb, ha néha meglátogatja egy szike.
    2. Táska keresés kilőve, már második éve. Sajnos. Ahh pedig olyan jóóóóóót tudnék én találni. (Az már más kérdés, hogy akár minden héten jöhetne egy új.)
    Szóval már második éve lesz, hogy egy böhömnagy sporttáskával járok majd suliba. Sebaj. Legalább elférek. Na meg van három, amikkel tudok variálni, attól függően, viszek e tankönyveket, vagy nem. Általában nem, de mindegy is. (Nem szoktuk őket legtöbbször használniés simán be lehet etetni a tanárokat, hogy azt mondták, majd ők szólnak, ha kell.) Mázli, nem?
    3. Támogatom a sima füzeteket. Míg más szenved a feleléssel, simán ki lehet őket dekorálni. (kívül-belül természetesen:D )
    4. BŐRDZSEKI*O* Ó ISTENI BŐRDZSEKIK. MIÉRT ÁLLTOK NEKEM SZARUL?!
    5. Nálam inspiráció a megfelelési kényszer. Oké, a te inspirációd jobb. Pff.
    Szépséges bejegyzés volt, örülök, hogy kommentelhettem^^


    ~K

    VálaszTörlés