2014. szeptember 6., szombat

#Tanácsadás

 "Szia! Nem tudom miért, de tőled szeretnék tanácsot kérni. A testvéremről 
van szó. Mindent megígért, én állandóan vártam akkor mi is lesz, de mégse  tartotta be az ígéretét. Nem olyan rég ez már nagyon rosszul esett és más  nap engem okolt amiatt mert nem szóltam neki hogy akkor jöjjön értem. De ő  úgy csinálta, mintha elfelejtette volna, hogy valami nem volt (pl.: bukó a  motorra). Másnap a barátja előtt veszekedtem vele és úgy csinálta mintha  igaza lenne. De már nagyon unom! Nem tudom mit csinálhatnák, hogy jobb  legyen a kapcsolatom vele. Mert ha akar valamit akkor egyből jön és puszis  ölel, de nekem nem esik jól, mert kitapasztaltam mi lesz utána. Szerinted  mit tudnék csinálni?"

"Szia kedves xy!
Szerény személyem szerint az lenne a legjobb megoldás, hogyha fognád magad és az egyik este
mikor úgy látod jó a hangulata, odamész hozzá és megbeszéled vele. A tesók néha elég idegesítőek
tudnak lenni. Tudom mert 2 húgom van, csak sajnos még velük nem lehet megbeszélni a dolgokat.
Hogyha odajön hozzád, hogy csá tesó ezt meg ezt kéne csinálni, akkor mondd meg neki, hogy
Ő se csinálta meg amit ígért. Habár ezzel több mint valószínű csak rontotok a helyzeten.
Tehát, a legésszerűbb megoldás az, hogyha ,megdumáljátok, csak vigyázz ne legyél ingerült miközben
tesókáddal beszélsz mert lehet , hogy vita lesz a vége. Ügyesen:))


       



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése