2014. szeptember 21., vasárnap

#Tanácsadás

Halii!
Nos most ahogy a címben is látjátok, egy segítségkérő e-mailre szeretnék segítő választ adni. És bocsi, hogy ilyen ritkán vagyok, de most vagyok 9.-es és nyelvi évvel kezdek ami annyit jelent hogy van heti 16-18 angolom. El nem tudjátok képzelni, hogy leszívja az összes energiámat.
Az e-mail:

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek. Most kezdtem a gimnáziumot, és még nem igazán sikerült senkivel megtalálnom a közös hangot. Mivel elég sokan vagyunk az osztályban (33, abból 7) még nem is tudtam mindenkivel beszélgetni, meg, hát szégyenlős is vagyok. A többieknek viszont már megvan a maguk "köre". Mit kellene tennem, hogy jobban össze tudjak ismerkedni velük? Üdv: R. S.

Kedves R. S.!
Ezzel a problémával én általánosban szenvedtem nagyon sokat, úgyhogy átérzem a helyzeted. Szerintem először "nézz ki" magadnak valakit, aki szimpatikus, lehet fiú is lány is, nem tudom kikkel jössz ki jobban, és próbálj meg beszélgetést kezdeményezni. Azt ajánlom, hogy ne legyél "tapadókorong az ablaküvegen", tehát ne lógj rajta éjjel-nappal, mert akkor nagyon fogod idegesíteni. Hidd el, tapasztalatból mondom. Szerintem érdemes néhány aranyosabb srácnál is bepróbálkozni, mert néha sokkal jobban meg lehet beszélni dolgokat fiúkkal, például ha ejön valaki, akkor egy lány nem igazán tud segíteni, mert ő is lány, viszon egy fiú látja/tudja egy fiú szemszögéből nézni a dolgokat. És még egy dolog eszembe jutott! Az, hogy ha jobban össze akarsz melegedni, találj ki újításokat, legyél kreatív, építsd a közösséget, eseleg kérj meg valakit, hogy segítsen, ha esetleg egyedül nem megy, és máris népszerűbb leszel a jó ötleteid miatt.
Remélem tudok ezekkel segíteni, és sikerül beilleszkedni. Nagyon örülnék, ha küldenél valami visszajelzést, mert őszintén kíváncsi vagyok rá. Sok sikert.
Puszil, Dodii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése