2015. június 21., vasárnap

Ruhaösszeállítások | 2015. Summer

 Sziasztok! Végre lezajlott minden, és élvezhetjük a nyári szünetet! Ennek örömére ma hoztam nektek pár ruhaösszeállítást, emellett bejelentem, mostantól megkezdődnek a nyári bejegyzések, amiből elég sok lesz. Igen, végre visszatérünk! Köszönjük nektek, hogy nem pártoltatok el mellőlünk, és reméljük, tetszeni fognak nektek a nyári posztok is!


Az első összeállítás igazán lányos, egyrészt a szoknya miatt, másrészt a virágminta igazán csajossá teszi ezt a szettet. A kiegészítők pedig remekül felhívják a figyelmet  fontos részekre. Egy ilyenfajta szett hordható magassarkúval vagy lapos cipővel is, mindkettő tökéletes.













A második szett a kicsit enyhébb napokra tökéletes, itt főleg a mintákra és anyagokra próbáltam fókuszálni, hiszen itt aztán minden van, a lényeg az, hogy ezek a textúrák passzoljanak egymáshoz.











 A harmadik szett elegáns, feltűnő és bohókás. Szerintem nem kell magyaráznom, ez így ahogy van egy erős egyéniség jellemző szettje lehet.

A negyedik szett nyárias, vagány, de mégis elegáns. Az egyedi nyaklánc nagyot dob rajta, a mintás short pedig azt hiszem a nyáron nagyon divatos lesz, mindenesetre nekem nagyon tetszik. :)















Nos, remélem tetszettek az összeállítások és örültök a visszatérésnek! Sok bejegyzés van a láthatáron, szóval készüljetek! ;)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése