2013. december 23., hétfő

Merry Christmas!!

Sziasztok! Itt is van a karácsonyi különkiadás! Boldog Karácsonyt mindenkinek!!
Olyan képeket és zenéket hoztam, amik karácsonyi hangulatúak. Jó szórakozást.

All I Want For Christmas Is You:
Én szeretem ezt a számot, főleg ebben a feldolgozásban.


Train- Shake up Christmas
Ezt még régebben hallottam valahol és most megtaláltam *.* És tetszik :)


TNT- Fehér Karácsony

Tavaly egy karácsonyi előadáson ezt adtuk elő ( lehet hogy nem tavaly volt) és azóta még mindig tudom a szövegét. :)

Nem tudom láttátok-e a filmet én már láttam. Hát egy kicsit fiatalabb korosztálynak való, kb 8-10 éveseknek.  De aranyos kis történet van benne. :) (saját kép) Szóval karácsonykor a kishugival meg lehet nézni. A kisöcsinek nem hiszem hogy tetszeni fog, de egy próbát megér. Itt az előzetese. :)



Inspiráló képek :
Ötletes, hangulatos. Tetszik :D


Kreatív egyéneknek ;) 


Fincsi *.*

Olyan jók ezek az utcák! Igazi karácsonyi hangulatúak *.*



Ötletes süti :P

Üvegfesték- hópehely. Tavaly én is csináltam ilyet. :D




<3


Aranyos. Még ajándéknak is megteszi :)








Felirat hozzáadása


De jó! *.*

Akár még szobafalra is jó dísz lehet :D 







Nos, boldog karácsonyt mindenkinek, meghitt pillanatokat kívánunk!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése