2013. december 12., csütörtök

Suliszerelem, 2. felvonás RoseWolf módra

Nos, sziasztok, én vagyok az egyik új "társszerkesztő" - vagy minek hívjam magamat - és hát megjöttem az első blogbejegyzésemmel. Nem hiszem, hogy sokat fogtok majd látni, de mivel tetszik a téma próbálok majd időnként bejegyzéseket is hozni :)

Láttam, hogy nagyon sokan szavaztatok a szavazásnál a sulis szerelemre (köztetek voltam én is, elhihetitek). Mivel Adel és Kage nem sokat tud mondani róla, megkértek, hogy írjak róla én, mivel én kapcsolatban vagyok. Oké, elég hülyén hangozhat ez egy 13 éves lány szájából, de higgyétek el, a szerelem nem korfüggő - lásd: én.
Sokan hihetitek azt, hogy áhh, sulis szerelem, ugyan már, lehet az általános iskolában igaz szerelmet találni?! Elhihetitek, mivel nekem már majdnem hogy 2 éve van barátom. Összeszednék nektek pár dolgot, hogy miért is jó, vagy éppen nem jó a sulis szerelem. Mivel én lány vagyok, a legtöbbet a lányoknak tudok segíteni ezzel a bejegyzéssel!

"Miért is rossz?" + tippek
- Ha jót akarsz magadnak, akkor a suliban nem "szerelmeskedhettek" egymással. Egyrészt mert minden iskolákban vannak kicsik, másrészt nem hinném, hogy a tanárok is jó szemmel néznének rátok.
Tipp: Legyen elég annyi suliidőben, hogy mellé álltok és beszélgettek.
- Nem igazán tudtok annyi időt eltölteni egymással, mint ahogy lehetne. Pl nekem mindig több órám van, mint a barátomnak, mert egy osztállyal feljebb járok, mint Ő.
Tipp: Egy héten legalább egyszer legyen egy olyan napotok, ami mindkettőtöknek jó, és hozzátok össze, hogy azon a délután együtt legyetek. Mondjuk menjetek el sétálni, vagy egyszerűen üljetek be egy buszmegállóba.

És őszintén szólva itt a harmadik pontnál elakadtam. Azt hittem, hogy ide sokat fogok tudni írni, de tévedtem. Igazából másrészt arról nem is tudok írni, hogy miért jó. Hát miért jó a sulis szerelem? Akár sulis szerelem, akár nem, a szerelem az szerelem, és a szerelemmel együtt jár sok pozitív, de sajnos negatív tulajdonság is. Mit tudnék felsorolni pozitívumként? A boldogságot, az érzést, hogy valaki szeret és te is szeretsz valakit, a sok nevetés, szórakozás. És negatívum? Az az őrült féltékenység, ha pl. az osztályából az egyik lány vagy éppen a te osztálytársad rámászik, egyfolytában vele akar lenni, meg ilyenek. Ilyenkor tartsátok féken a féltékenységet! Lehet dühöngeni otthon, de a barátod előtt ne! Hangsúlyozom, NE! Maximum beszéld meg vele, hogy érez-e a lány iránt valamit. Ha őszinték szoktatok lenni egymással, akkor elmondja. És ki tudja, lehet, hogy az egész csak egy vaklárma volt.

Remélem azért kicsit tudtam segíteni, és valamicskét használt ez a bejegyzés :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése