2014. július 11., péntek

Viszonzatlan szerelem

Sziasztok! A viszonzatlan szerelemről szeretnék 1-2 szót ejteni mivel mi tinik elég sűrűn találkozhatunk a helyzettel.

1.Biztos?

Honnan vagy olyan biztos benne, hogy tényleg nem szeret? Amíg nem a szemedbe mondja addig ne hidd el, a pletykák nem mindig igazak és ha kiderül, hogy még is van esélyed a srácnál, te meg összejössz egy másikkal az kínos lesz, nem gondolod? Tehát menj biztosra. Habár én sose voltam híve annak, hogy egy lány tegye meg az első lépést és szerelmet valljon a Rómeójának, és most nem is ezt kell tenned, szimplán csak puhatold ki, hogy tényleg viszonzatlan -e a dolog.


 2.Nem bírom kiverni a fejemből.

A fejedből vagy a szívedből, drága? Az kellemetlen helyzet... de katona dolog. 
Gondolj bele, mikor lekésed a buszt, vagy a villamost jön a következő nem de? Mindig jön a következő! Ezért felesleges búslakodnod -e miatt, mosolyogj! Hisz' ki tudja ki szeret bele a mosolyodba! És ha ezek a lelkesítő szavak se vállak be, akkor van pár tippem, hogy hogyan felejtsd el.;)

- Hallgass zenét. A zene mindig segít! Én személy szerint ha szomorú vagyok (ami nem ritka pillanat) benyomom a telómon a kedvenc rock bandám aztán zúzom otthon ezerrel, mindig van egy zene ami segít, ne feltétlenül azt keresd amelyiken szét tudod sírni a szemecskéid (kivéve ha a kiadós sírás után elfelejted a tagot) én leginkább azt keresem amelyiken kitudom tombolni magam (szeretnek a szomszédok). Zene be, világ ki!


-Rajzold/ írd ki. Nem válik be a zene, vagy nem is vagy annyira zene rajongó? No problem! Én a nagy zene mániám előtt tiszta szadista verseket írtam arról, hogy mit csinálnék azzal aki összetörte az ici-pici szívem (összetöri a szíved? Törd össze te is valamiét , persze csak képzeletben alapelvem). Persze a rajzos hajlam is előnyben van, nem feltétlenül kell átvennetek az én szadista szokásaim, lerajzolhatod/írhatod ami a szíved nyomja, ezt neked kell tudnod, hogy hogyan adod ki magadból.  
A fű zöld,
Az ibolya kék,
Dögölj meg, Te rohadék!

-Foglald le magad. Ha te inkább tenni venni, vagy sportolni szeretsz az se baj. Foglald le magad, menj el futni, döntsd meg a rekordod fekvő támaszba, tegyél amit csak akarsz, de aztán ne maradjon 1 perc szabad időd sem amiben arra tudsz gondolni, hogy nem te vagy szíved lovagjának a hercegnője. 

3.Düh

Megeshet, hogy a szomorúság átvált haragra. Miért nem vagyok soha elég jó? Miért nem vagyok olyan mint xy?! Fájdalmat okoztál?! Visszakapod te...! Jó, jó a példáim nem valami frappánsak, nem is tudom, magamon tapasztaltam, hogy a szomorúságom dühbe vállt. Ilyenkor ütni tudnék. De ehelyett inkább elmegyek futni, ki mozgom magamból azt az adrenalin löketet amit a mérgem okozott, vagy mint említettem szadista verseket írok. Ilyenkor nem nagyon beszélek emberekkel, mivel félek, hogy rajtuk vezetem le indulataim.



AMIRE FIGYELJ:
- Ne ücsörögj a szobádban, csokit majszolva és romantikus filmeket nézve. Inkább menj ki a levegőre mozogni, és mint említettem MOSOLYOGJ :))

Körül belül ennyi lenne az , amit elakartam mondani a témával kapcsolatban. Nem feltétlenül kell egyetértened velem. Ezek csak tanácsok és vélemények, ha elfogadod elfogadod, ha nem akkor nem :))

                  "Ami nem öl meg az erősít."

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhS_uEZ87NbOPB38j8Yy45LpNuz1TbAdJPdfFIBcBs9dIrko5v2T5q085aa6V05048NSHAswSkVd24Jj9hEvQoagKVyEPit3vnihDpmUVb4fg9eFFEnNxhIIQlEELwjqd0Kodv0apugpmKT/s1600/mayafelirat.png



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése