2014. július 28., hétfő

Monológom az utálkozásról

EZ AZ ÉN SZEMÉLYES MEGLÁTÁSOM, AZZAL A TUDATTAL OLVASD, HOGY A TIED AKÁR ELÜTHET. 

Mindenki más véleményen van. Van aki a punk-rockért rajong, van akit megszállt egy örült, de kedves hippi és van akitől nem hallunk mást, csak panaszkodást. Vannak kicsit molett alkatú, alacsony, magas, irigy, naiv, vagy kétszínű emberek. Nincs két egyforma személyiség.
Az emberek különböznek. Ez egy csodálatos dolog. De megesik, hogy egy apró véleménynyilvánítás, vagy egy kicsi eltérés okozza az óriási háborút. Ezzel a bejegyzéssel én semmiféle utálkozást nem fogok befejeztetni, ezzel tisztában vagyok, de azért reménykedek benne, hogy valaki hasznára válik.

Sziasztok Schoolgirlök!

EZ CSAK EGY HOSSZÚ TÖRTÉNET, BEVEZETŐ A CIKKBE!
STORY OF MY LIFE.

Natalie vagyok, lassan 15 éves, tökéletlen lány. Rengeteg helyen voltam már életemben, Magyarországon, Olaszországban, az Egyesült Államokban, Ausztriában, és még sorolhatnám. Megszámlálhatatlan helyre el akarok jutni, legfőképp a Skandináv országok bármelyikébe. És jó néhány országban laktam már, volt hogy négy, volt, hogy csak fél évet. Tizenvalahány évem alatt megannyi embert ismertem meg, sok utálatot, de még több szeretetet kaptam. 12 éves koromban, amikor új iskolába kerültem, fél éven át senkivel sem barátkoztam. Kizártam őket a világomból, mert féltem az újabb pofára eséstől. Addig sem volt egy igazi barátom se, és majdhogynem lehetetlennek láttam, hogy legyen. Ám amikor hetedik osztályba pottyantam, újabb suli tárult elém, immáron külföldön. És tudjátok mi történt? Befogadtak. Az osztálytársaimtól rengeteg kedvességet kaptam, és csak csodálkoztam, hogy ez mennyire más. Gimnáziumba kerültem, és ott is vagyok, még mindig nem Magyarországon. Itt sem vagyok utálatmentes, talán a stílusom miatt, vagy azért mert koromhoz hűen viselkedek, és nem úgy, mint a legtöbb évfolyamtársam. Szerencsére találtam pár nagyon kedves, és szerethető barátot is, tehát nem vagyok egyedül kirekesztve.

TÉNY
Mindegy, hogy egy bajszos, negyvenes éveiben járó régész vagy, vagy egy őrjöngő, maszatos negyedikes, nagy esélye van annak, hogy valaki utál. Az emberek utálnak, van, hogy egy másik embert. Utálnak a kinézeted miatt, utálnak a személyiséged miatt, vagy utálnak amiért jobb vagy náluk. Bárhová lépsz, mindenhol lesznek ilyen egyének. Nem szabad menekülni. El kell fogadni a tényt, nem mindenkinek tudsz megfelelni. Ne érts félre, biztos vagyok benne, hogy egy remek ember vagy, csillogó, fényes hajjal, vagy valamilyen mélyen elrejtőzött tehetséggel, de ezt nem mindenki értékeli. Nem te vagy a hibás. Remélhetőleg.

HOGYAN KEZELD? 
Ha valaki kinyilvánítja, hogy nem szeret, vagy ehhez fűződő utalásokat tesz, próbálj meg úgy reagálni, mint akivel épp azt közölték, hogy túl édes lett a tejbegríz. Fogadd el, egy gonddal és utálkozóval kevesebb. 

.

HA EGY JÓ BARÁTOD KÖZLI, HOGY SÓS LETT A LEVES
Ha egy barátod közli a tényeket, miszerint régóta megvet, enged el, ahogy egy adag bableves után szokás. Nincs szükséged ilyen barátra. És az a jobbik eset, ha közli, hogy utál... Szóval valamennyire becsüld is meg, hogy a szemedbe mondta, és nem kavarta tovább azt a levest.

HA ELTÉR A VÉLEMÉNYED
Legyél te az okosabb, és fogadd el ha valakinek más . Ha az illető utálja a TESCO-ban vásárolt szobabazsalikomodat, egy vállrándítással intézd el. Semmi primitív megjegyzés nem szükséges. 

HA KOMOLYABB ESZKÖZHÖZ FOLYAMODSZ 
Nee... 
Még mindig abban a hitben élek, hogy meg lehet előzni egy ilyen problémát. Láthatósági határkörben, volt szerencsém leállítani egyet. Ti is megtehetitek. 
Ne kezdj el vagdosni magad, csak mert a te életed nem olyan mint az övéjük. A problémák múlandóak. A sebek nem egy tonhalas szendvics maradékai. Ott maradnak, örökre. 
Ne folyamodj alkoholhoz. Egy májad van. A tiéd. Tartsd becsben, jó kezekben. 
lovethelifeyoulive | via Tumblr

Ha bárki le akarna rántani a mélybe, 
az csak annyit jelent, hogy felette vagy. 
Ne kínozd magad. Ha úgy gondolod az életed egy csődtömeg, ez semmin sem fog változtatni. A fájdalom nem tud változtatni, ti igen. Ha mosolyogsz, sokkal szebb vagy. Akár 180 fokos fordulatot is vehet az életed, egy valódi mosoly következtében. 

Ne tegyél, és ne mondj semmi olyat, amivel másokat az öncsonkítás felé sarkalnál. Az emberiség miatt legalább 60%-kal többen halnak meg a kelleténél. (Random Facts) Neki, a gyermeknek akivel ezt teszed, lenne egy élete
És akkor meg sem említeném a drogot.






*remélem mindenki érzékelte, s tudja, hogy az idétlen problémákra vonatkozó szabályok, a legkomolyabb esetben is igazak*


1 megjegyzés: