2014. augusztus 17., vasárnap

Tudtad hogy...?

Helló srácok! Találtam facebookon egy posztot amiben állításokat soroltak fel, most utána járok, hogy ezek igazak -e.

1.A csókolózás egészséges

-A csókolózás serkenti a nyáltermelést, ami megtisztítja a fogakat a káros baktériumoktól, csökkenti a lepedékképződést és a fogzománc értékes ásványi anyagokhoz jut amik erősítik a fogakat
-Egy csók elcsattanása közben, megszűnik körülöttünk létezni a világ, szó szerint relaxálunk, azaz a csók csökkenti a stresszt is!
-Csókolózás közben a szívünk gyorsabban kezd el verni, nő a pulzusuk, ez adrenalint termel, az adrenalin kiáramlás gyorsítja az anyagcserét így kalóriát éget el.  
-Javítja az oxigénellátást! Csókolózás közben, úgy mint futáskor háromszor annyit lélegzünk, ez pedig pozitívan hat a tüdőre és a légutakra.
- A csókolózás számos arcizmot aktivál, ami szépít, valamint enyhíti az arcizmok görcseit.

2.A srácok beszólnak, ha bejössz nekik

Nos, tartottam egy kis közvélemény kutatást a fiúk közt és a következő választ kaptam: 
Az állítás igaz! De csak az általános iskolában jellemző, aztán szép lassan kinövik ezt a gyerekes szokást, persze ez fiú függő.

3.A fiúk kilencvennyolc százaléka azt szeretné, hogy a lány lépjen először.

So-so. "Igazából mindig megnyugtat, ha a másik fél lép először és nem stresszes, de amúgy , hogy nézne már ki, ha folyton a lány lépne?" Igen, a fiúk örülnek neki, hogyha a lány lép először, de azért a fiú lépjen. (Ez is logikus)

4.A fiúk édesnek tartják ha egy lány összezavarodik

Határozottan igen! Ezen nincs is mit magyarázni, a válaszadók mind igennel válaszoltak erre a kérdésre.

5.A csoki boldogsághormonokat termel

A csoki olyan vegyületeket tartalmaz amik serkentő hatásúak és pozitív érzelmeket vállt ki az emberből, ám de ezek a vegyületek olyan kis mértékben vannak a csokiban, hogy több kg csokit kéne kajálnunk , hogy befolyásolja a hangulatunkat.

6.A lányok imádják ha egy srác felajánlja neki a pulcsiját

Nem tudom csajok Ti , hogy vagytok vele, de én imádom.Részemről true.

7.A lányok imádják ha hátulról ölelik meg a derekukat

Ez részemről szintén igaz állítás :D

8. Egy igaz barát soha nem fog elítélni

Minket nem ítél el, maximum a cselekedetet amit véghez viszünk, például ha szánt szándékból kiugrunk a kocsi elé ne várjuk el , hogy a barátunk nem ítéli el a cselekedetünk. Tehát véleményem szerint, egy igaz barát soha nem ítél el minket, csak maximum a cselekvést amit végrehajtunk, de ettől még ugyanúgy a barátunk marad, mert megért minket. (Persze ne ugráljatok kocsik elé)

9. Ha valakivel álmodsz az az ember rád gondolt elalvás előtt

Én ezt egyetlen egyszer tapasztaltam. Totál nyugodtan lefeküdtem aludni, bealudtam és uncsimmal álmodtam, aztán másnap megláttam, hogy miután én lefeküdtem aludni uncsitesóm kisregényt írt nekem facebookon.  Érdekes volt.

10. Csak egy fiú van a világon aki miatt megéri sírni

Sírhatsz ha a barátodat elüti a vonat, sírhatsz ha átvágsz egy fiút aki tiszta szívből szeretett, sírhatsz ha a fiú akivel szeretitek egymást messzire költözik... stb. De véleményem szerint, egyetlen egy fiú sem érdemli meg azt, hogy TE azért sírj MERT Ő átvert. Ez az ő sara nem a tied, nem szabad sírni az ilyenért.


11. Ha fáj a hasad és megsimogatják elmúlik

Nem tudom, de ha majd elkezdd fájni a hasam kikísérletezem a dolgot, és majd nyilatkozom róla :D

 





 
 

1 megjegyzés:

  1. Heló:3
    Kommentelek olvasas közben, imadom az ilyen tudtad-e cuccokat*o*
    1. Ingyen csók! Valaki? (Oké, béna poén. Hol a dislike?)
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11. Ha magamat simizem az ér?

    ~K

    VálaszTörlés